پیروزی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان و تدام صدر نشینی

پیروزی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان و تدام صدر نشینی

پیروزی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان و تدام صدر نشینی

 

بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال

در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر ایران نفت مسجد سلیمان از ساعت 18:50 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف استقلال تهران رفت و بازی را با دو گل به میهمانش واگذار کرد. محمد قاضی در دقیقه 42 و سجاد شهباززاده در دقیقه 90 برای استقلال گلزنی کردند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان با توجه به امتیاز میزبانی بازی را تهاجمی آغاز کردند و با وجود نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف و تلاش برای دور زدن خط دفاع استقلال اما نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه استقلال میانه میدان را در اختیار گرفت و به دروازه نفت نزدیک شد. بازیکنان میزبان برای کنترل بازی رو به خشونت آوردند اما کارت‌های زرد حاج‌بابایی داور مسابقه به محمود تیغ‌نورد و کیومرث چراغی از نفت و میلاد فخرالدینی از استقلال سبب کاهش خشونت این دیدار شد.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 33 نفت با شوت بوحمدان دروازه استقلال را تهدید کرد اما محسن فروزان توپ را دفع کرد. در مقابل استقلال هم توسط آندرانیک تیموریان به شوت از راه دور روی آورد که بی‌نتیجه بود.

سرانجام در دقیقه 42 محمد قاضی توانست با حرکت در محوطه جریمه و استفاده از غفلت مدافعان نفت برای استقلال گلزنی کند تا تیمش نیمه نخست را با یک گل به سود خود خاتمه دهد.

در نیمه دوم نفت مسجد سلیمان به طور کامل کنترل بازی را در دست گرفت، دقیقه 49 ضربه میلاد سلیمان فلاح در محوطه شش قدم به بیرون رفت، دقیقه 57 دروازه استقلال باز شد اما داور اعلام آفساید کرد و دقیقه 59 شوت سلیمان فلاح از کنار تیر دروازه استقلال عبور کرد. در ادامه مهدی کریمیان جایگزین میلاد فخرالدینی شد شاید استقلال بتواند از فشار حملات نفت کم کند.  جایگزینی علیرضا رمضانی بجای جاسم کرار دیگر تغییر در ترکیب استقلال بود.

دقیقه 80 حملات نفت مسجد سلیمان نتیجه داد و داور یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد اما محسن فروزان پنالتی میلاد زنیدپور را مهار کرد. نفت مسجد سلیمان در لحظات پایانی فشار بی امانی را به دروازه استقلال وارد کرد اما با وجود شایستگی از رسیدن به گل محروم ماند و برخلاف جریان بازی سجاد شهباززاده بر روی ضد حمله گل دیگری را برای استقلال به ثمر رساند. حضور طاحونی بجای برهانی آخرین تعویض استقلال در این دیدار بود و سرانجام بازی 2 بر صفر به سود استقلال تمام شد. با این نتیجه شاگردان قلعه نویی با 18 امتیاز جایگاهشان در صدر جدول را مستحکم‌تر از گذشته سازند. نفت مسجد سلیمان هم با 3 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:34 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]